Chameleon Launcher Beta Update auf Version 0.7.8 veröffentlicht

Den Chameleon Launcher hab ich euch bereits auf dem Nexus 7 in einem Video präsentiert und zum Glück geht die Entwicklung nach der Finanzierung über Kickstarter relativ zügig voran. So wurde heute Nacht ein erstes Update auf Version 0.7.8 veröffentlicht. Damit werden schon die ersten Problemchen und Verzögerungen z.B. beim Start oder drehen des Tablets behoben. Zudem wurde nun auch endlich die offizielle Labs Beta Seite gelauncht, wo man dann Probleme posten und im Forum austauschen kann. Leider werden beim aktuellen Update alle Einstellungen gelöscht und man muss die Homescreens neu einrichten.

Chameleon Launcher Beta Changelog 0.7.8:

Here are some of the things we’ve fixed/improved:

  1. Several crash and freeze fixes/improvements.
  2. Chameleon no longer requires external storage (SD card).
  3. Added search button to Launcher title bar.
  4. Prevent adding location context rule when no location is found.
  5. Prevent going back from Home Screen.
  6. Weather Widget uses same temperature units as last time.
  7. Added Weather Widget location time-out.
  8. Widget layout fixes.
  9. Screen orientation layout fixes.
  10. Pushing Home button now returns Chameleon to Home Screen.
  11. Default set of pre-loaded App Tray applications are now saved.
  12. Fixed wallpaper flicker when quickly switching dashboards.
  13. Fixed bug where occasionally Widget orientation changes unexpectedly.
  14. Fixed issue where incorrect icons might show for certain applications.
  15. Fixed issue where application icons sometimes change.
  16. Updated design for Home Screen Manager.
Nach oben scrollen